Premakni na vrh
Kontakt
hello@happykids.si
M. 041.316.660

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja veljajo za dejavnost in storitve spletne trgovine www.happykids.si in so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov(ZVPot-UPB2).
Spletno trgovino www.happykids.si  upravlja podjetje Žana Poje s.p., Moste 40 J, 1218 Komenda.
Vsi podatki, informacije, gradiva in druge vsebine so objavljene na spletni strani in spletni trgovini Happykids, kar med drugim vključuje tudi besedila, slike, fotografije, glasbo, video vsebine, programsko opremo, zvočne vsebine, grafiko, blagovne in storitvene znamke ter drugo.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Happykids in pravice kupcev ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. Pogoje poslovanja je ponudnik objavil na spletni strani www.happykids.si in so veljavni od 01.07.2020. Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev poslovanja na spletni strani www.happykids.si kadarkoli, brez predhodnega obvestila.

Dostopnost Informacij- povzetek zakonodaje

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    d) dostopnost artiklov (vsak artikel ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku v primeru nedostopnosti vam to sporočimo),
    e) pogoje dostave artiklov ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in mora biti razvidno prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    g) način plačila in dostave
    h) veljavnost ponudbe
    i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo artikla
    j) pojasnilo postopka ob pritožbi: vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

Uporaba spletne trgovine (neregistriran ali registriran obiskovalec)

Obiskovalec spletno trgovino uporablja kot neregistriran uporabnik, pri čemer pa ima pri posameznih korakih na spletu možnost hitre registriracije svojega uporabniškega profila.

Uporabnik se registrira tako, da izpolni obrazec za registracijo z naslednjimi podatki: Ime, priimek, naslov, e-pošta ter telefonska številka, Pri čemer je seznanjen tudi s splošnimi pogoji naročanja, ki jih potrdi in sprejme.

Z registracijo uporabnik pridobi dostop do profila, kjer lahko spremlja svojo zgodovino nakupov, registracija pa uporabniku koristi tudi v smislu hitrejšega ter enostavnejšega naročanja preko spletne trgovine www.happykids.si, saj uporabniku na ta način ni potrebno vedno znova vnašati podatkov o naslovu za dostavo, saj je le-ta vnešen ob registraciji v sistem. V primeru, da uporabnik želi dostavo na drug naslov ima  ob naročanju tudi to opcijo.

Registracija je možna samo ob posredovanju vseh obveznih podatkov in ob strinjanju splošnih pogojev uporabe spletne strani www.happykids.si . Če uporabnik ne želi posredovati katerega od obveznih podatkov ali ne sprejme splošnih pogojev,  ne bo mogel uspešno dokončati prijave in njegova registracija ne bo izvedena oz. uspešna.

Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Po opravljeni registraciji se lahko uporabnik v svoj profil prijavi z uporabniškim imenom, ki je enak elektronskemu naslovu in geslom, ki si ga je izbral ob registraciji. Če se želi uporabnik naročiti na obveščanje o aktualnih akcijah in novostih, lahko le-to označi med procesom svoje registracije in s tem avtomatsko potrdi in soglaša s privolitvijo o prejemanju e-novic. Uporabnik se lahko od prejemanja obvestil tudi vsak čas odjavi na način, da pošlje sporočilo z zahtevo o odjavi na hello@happykids.si.

Varstvo in zaupnost osebnih podatkov zagotavljamo skladno z zakonom.

 

Naročilo

Naročila lahko oddate preko interneta, vsak dan od 00.00 do 24.00.
Naročila prejeta od ponedeljka do petka do 12. ure bodo v primeru zaloge odpremljena isti dan ali najkasneje naslednji dan v dopoldanskih urah. Čas za prenos in dostavo pošiljke je največ 4 dni (dan oddaje + 4 dni). Naročila, ki jih prejmemo v soboto, nedeljo ali na državne praznike, bodo odposlana prvi naslednji delovni dan.

 

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov spletne strani www.happykids.si  se ažurira in pogosto spreminja in hitro zaradi velikega povpraševanja včasih lahko pride do napake in izdelka ni na zalogi, v tem primeru vas zagotovo obvestimo. Cene za posamezne izdelke so predstavljene kot redne cene in akcijske cene. Redne cene so priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika in akcijske cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Vaša cena je cena, ki velja za nakup preko spleta. 

 

Veljavnost ponudbe, cene in popusti

Cene izdelkov so označene v evrih (EUR) in vključujejo 22% DDV. Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen, razen če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Cene veljajo od trenutka, ko jih kupec potrdi pri naročilu v spletni trgovini www.happykids.si in veljajo do dne objave novega cenika. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

V primeru spremembe cene izdelka med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil preklic nakupa ali pa bo ponudil rešitev, ki bo omogočila obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo in ga v elektronski obliki prejme na svojo elektronsko pošto. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

 

Postopek nakupa

Postopek nakupa v naši spletni trgovini www.happykids.si je enostaven. Nakup in iskanje sta enostavna, saj lahko s pomočjo iskalnika ali preko podkategorij in filtrov hitro poiščete želeni izdelek.

Ko najdete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite »Dodaj v košarico« in določite želeno količino. Ko vaše naročilo vsebuje število želenih artiklov, ki jih želite kupiti, izpolnete obrazec za hitri nakup ali pa se registrirajte in nakup opravite kot registrirani uporabnik.

Omogočena so plačila prek kreditnih kartic in po povzetju.

Spletna trgovina omogoča tudi vpis promocijske kode, s katero si lahko zmanjšate znesek nakupa v košarici. Vpišete svoje podatke za dostavo in plačilo (podatki o kreditni kartici), ponovno preverite svoje naročilo in v zaključni fazi potrdite nakup.  Prejeta naročila  bomo obravnavali kot nepreklicna. Ob vsakem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila oz. obvestilo, da je naročilo v obdelavi. V primeru napake med nakupom, lahko kupec naročilo enostavno popravi, zamenja artikel ali nakup prekliče.

 

Proces nakupa:

  1. Dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico
    Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »Dodaj v košarico«. Izdelki so razvrščeni po kategorijah (npr. po ceni, glede na namen uporabe, ipd.), poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalnika. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup.
    2. (OPCIJSKO) vpis promocijske kode, če je na voljo.
    S klikom na košarico, vas preusmeri v košarico. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb [X] na sliki izdelka).
    V kolikor imate »promocijsko kodo« za popust, jo lahko vpišete v polje »Koda za popust« in si s tem zmanjšate znesek vašega naročila. Promocijske kode je mogoče pridobiti na več načinov. Preko oglaševalskih akcij na Facebook in Instagram profilu Happykids in preko spletne strani www.happykids.si.
  2. Izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in naslov za dostavo)
    Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji pod gumbom »Prijavite se« na strani košarice. Neregistrirani uporabniki kliknite nakup opravite z vpisom podatkov v košarici. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Potrdi«.

Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec s kontaktnimi podatki. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov:  v službo ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite pri polju dostava na »Naslov za dostavo in plačilo nista enaka« in nato vpišite zahtevane podatke.

V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. Vedite le, da če pošiljate paket na drugačen naslov, kot je naročnikov, plačilo blaga po povzetju ni mogoče. Potem vam ostane samo še izbira med ponujenimi načini plačila- plačilo s kartico.

  1. Plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)
    Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Oddaj naročilo«, še enkrat preverite, če je znesek naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Oddaj naročilo«. Stran vas preusmeri glede na izbran način plačila, kjer vpišete plačilne podatke.

Potrdilo o uspešno oddanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

 

Načini plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ali kartico kurirju ob prevzemu paketa.

Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek iz našega prodajnega asortimana dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji.

V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam bo pošiljko dostavila kurirska služba GLS med 08. in 16. uro. V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslo,  kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. V primeru, da paketa kupec ne prejme v dveh (2) delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko elektronske pošte hello@happykids.si. ali na našo telefonsko številko 041 316 660.

 

  • Plačilo s kreditnimi karticami :

Plačilo vašega naročila lahko opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami:

– s plačilno kartico MasterCard, – s plačilno kartico Visa in Visa Electron,
– s plačilno kartico American Express

Naročilo je shranjeno v elektronski obliki na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku s prošnjo na elektronsko pošto ponudnika hello@happykids.si.

Kupec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče ponudnika na njegovo kontaktno telefonsko številko 041 316 660  ali ga kontaktira preko elektronskega naslova hello@happykids.si.

 

Preklic naročila

Po oddaji naročila kupec v roku ene (1) ure od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na naš elektronski naslov hello@happykids.si ali  pa pokliče na telefonsko številko 041 316 660 . V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (Star, Žana Poje s.p., Komenda) sklenjena.

Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik med 8:00 in 15:00 uro na telefonski številki 041 316 660  in preko elektronskega naslova: hello@happykids.si.

 

Dostava

Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju Slovenije. Za dostavo skrbi GLS kurirska služba. Cena dostave je 2,90 eur. Pri Dostavah po povzetju kurirska služba GLS ne zaračunava provizije.
Za blago na zalogi je dobavni rok od 1 do 5 delovnih dni, v kolikor pa blago ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oz. predvidenem roku za dobavo.

 

Odstop od nakupa in vračilo blaga

Kupec lahko, v skladu s 43. členom Zakona o varstvu potrošnikov, v 14 dneh po prejemu blaga, ponudniku pisno sporoči odstop od pogodbe oz. naročila, in sicer na e-naslov hello@happykids.si

Kupec ima pravico, da nam v 14 dneh, od prevzema blaga sporoči, da odstopa od pogodbe oz naročila, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo o odstopu od naročila pravočasno, če je poslano v pisni obliki v roku 14 dni od prejema blaga. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega nam mora vrniti najkasneje v 14 dneh po prejemu blaga, blago pa mora biti nerabljeno, nepoškodovano in v originalni embalaži.

V primeru odstopa od pogodbe oz naročila mu nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Ob vračilu artiklov je potrebno obvezno priložiti tudi kopijo originalnega računa.

Obrazec za vračilo blaga je objavjen na naši spletni strani www.happykids.si.

Vsi izdelki so pred dostavo pregledani in odposlani nepoškodovani. Vaše izdelke bomo skrbno zapakirali v škatlo za dostavo, da bi do vas prišli nepoškodovani in v originalni embalaži.

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila.

V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. V slednjem primeru si prodajalec pridržuje pravico, da za čas, ko je kupec blago uporabljal, obračuna najemnino po veljavnem ceniku, vendar največ v znesku, za kolikor se je, v času uporabe in zaradi uporabe, artiklu zmanjšala tržna vrednost.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na stroške prodajalca in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti na naš naslov skladišča: Žana Poje, Erjavčeva ulica 13, 1234 Mengeš.

 

Stvarne napake

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.

 

Reševanje sporov

Za reševanje morebitnih nastalih sporov je pristojno sodišče.

 

Izvensodno reševanje sporov

V skladu s splošnimi pogoji uporabe elektronskih komunikacijskih storitev podjetje Žana Poje s.p,. ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga zasebni uporabnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Ponudnik, ki se ukvarja s spletno prodajo objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo na elektronski povezavi: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm

Ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ter Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov.

 

Varnost

Nakupovanje in plačevanje preko spletne trgovine je varno. Vse transakcije, opravljene v spletni trgovini Happykids, so zaščitene s protokolom Secure Sockets Layer (SSL) in protokolom varnega šifriranja podatkov z uporabo 2056-bitnega kodiranja.

Vsa plačila, opravljena s plačilno kartico, so zaradi vaše varnosti in zagotavljanja dobrega občutka obdelana v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah.

 

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru nas lahko kupec kontaktira, da mu zagotovimo ažurno informacijo.

 

Menjava izdelka

Ob ugotovitvi, da vam nerabljen izdelek ne ustreza, ga brez težav zamenjamo za ustreznega. V tem primeru stroške pošiljanja krije kupec. Izdelek mora biti tudi v tem primeru nerabljen, nepoškodovan in v originalni embalaži.

 

E-novice in privolitve, ki se nanašajo na prejemanje happkids.si e-novic:

V spletni trgovini happykids.si sledimo načelom transparentnosti in skrbnega ravnanja z osebnimi podatki v skladu s Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov (angl. General Data Protection Regulation – GDPR; v nadaljevanju uredba) in Zakonom o varstvu osebnih podatkov.

Vse informacije o upravljanju posameznih privolitev najdete v nadaljevanju.

Z izpolnitvijo obrazca za prijavo na prejemanje www.happykids.si e-novic o aktualnih novostih, novicah, ponudbah ter nagradnih igrah, katerih organizator smo mi ali katerih organizator je druga pravna oseba, ki nagradno igro organizira v sodelovanju s spletno trgovino www.happykids.si se uporabnik strinja s posredovanjem podatkov, ki v skladu z zakonodajo veljajo za osebne podatke.

V tem primeru so to: ime, priimek in e-pošta.

Ob prijavi se ima uporabnik možnost strinjati z uporabo osebnih podatkov v naslednje namene:

  1. (OBVEZNO) Privolitev za sledenje vašim aktivnostim v spletni trgovini www.happykids.si. :

Izvoz, hramba in obdelava podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam pomaga kontinuirano spremljati vaše aktivnosti na straneh spletne trgovine www.happykids.si , nam omogočajo izvajanje naročenih storitev, kontaktiranje, povezano z vašimi aktivnostmi na straneh www.happykids.si, ter agregirane in anonimizirane analize uporabe portala in tamkajšnjih vsebin.

Vsi osebni podatki se uporabljajo izključno za namene izvajanja naših storitev, anonimizirane analize ter optimizacijo našega poslovanja in niso dostopni javnosti, razen v primeru, ko nam uporabnik to izrecno dovoljuje s posebno privolitvijo za takšne namene.

  1. (OBVEZNO) Privolitev za prejemanje www.happykids.si e-novičk o aktualnih trendih, dogodkih, novih artiklih in drugih zanimivostih velja do preklica in obsega:

– Da boste vedno prejeli informacije o vseh aktualnih ugodnostih,

– Da boste prvi obveščeni o novostih, akcijah in prihajajočih dogodkih, ki se bodo odvijali v spletni trgovinici za dojenčke, malčke in mamice,

– nekajkrat na leto vas bomo razveselili z voščilom za posebne dneve v sezoni in z vami delili zapise naše kreativne ekipe, mamic in očkov ter aktualnih blogerjev.

– uporabo podatkov za pošiljanje rednih e-novic o aktualnih spletnih trendih iz področja, ki jih pokriva naša spletna trgovina,

– uporabo podatkov za občasno pošiljanje ostalih vsebin, kot so obvestila o dogodkih in podobno,

– izvoz, hrambo in obdelavo podatkov v orodju za marketinško avtomatizacijo, ki nam omogoča pošiljanje teh e-novičk

  • obdelavo podatkov s psevdonimizacijo (tako, da jih ni mogoče pripisati specifičnemu posamezniku).

VAŠE PRAVICE NA PODLAGI DANIH PRIVOLITEV

Posameznik lahko od upravljavca osebnih podatkov kadarkoli zahteva, da stalno ali začasno preneha z uporabo njegovih osebnih podatkov v prej navedene namene. Takšno zahtevo lahko kadarkoli obvesti na e-naslov hello@happykids.si in podrobno navede, katere privolitve želi preklicati.

Poleg tega ima tudi naslednje pravice:

pravico do dostopa do svojih osebnih podatkov, ki so bili zbrani v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev

pravico do popravka netočnih podatkov, zbranih v povezavi z njim, pri čemer lahko upravljavec uporabi vsa razumna sredstva za preverjanje istovetnosti posameznika, čigar so osebni podatki, posebej v primeru spletnih storitev in spletnih identifikatorjev

pravico do »pozabe«, torej izbrisa vseh podatkov, če so izpolnjeni pogoji iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu osebnih podatkov

pravico do prenehanja uporabe osebnih podatkov za namene neposrednega trženja, vključno s profiliranjem

pravico do avtonomnega odločanja o uporabi osebnih podatkov, ki temelji na avtomatizirani obdelavi

pravico do vložitve pritožbe proti upravljavcu osebnih podatkov pri nadzornem organu, če meni, da obdelava njegovih osebnih podatkov krši Splošno uredbo o varstvu osebnih podatkov

 

 

POSTOPEK UVELJAVLJANJA PRAVIC

Uporabnik/ca je s podpisom privolitve seznanjen/a, da lahko vse zgoraj navedene zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi v pisni obliki na upravljavca na e-naslov hello@happykids.si.

Seznanjen/na je tudi, da lahko upravljavec za potrebe zanesljive identifikacije v primeru uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki od uporabnika storitev zahteva dodatne podatke, ukrepanje pa lahko zavrne le v primeru, da dokaže, da se ne more zanesljivo identificirati.

Seznanjen/na je tudi, da mora upravljavec na zahtevo, s katero uveljavlja svoje pravice v zvezi z zgoraj navedenimi osebnimi podatki, odgovoriti brez nepotrebnega odlašanja in najpozneje v enem mesecu od prejema zahteve.

 

Varstvo osebnih podatkov

Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov. Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
Pogodbe o nakupu bomo shranili in bodo dostopne kupcem.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil. Ponudnik v te namene uporablja 128-bitni SSL certifikat.

Ponudnik lahko v okviru spletne strani in trgovine omogoča tudi prijavo oz. naročilo na elektronske novice in obvestila. Uporabnik se strinja, da ga ponudnik ob prijavi na elektronske novice in obvestila občasno obvešča o novostih na spletni strani in trgovini happykids.si, o novostih v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbenik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Za prijavo na novice in obvestila je obvezen vnos veljavnega elektronskega naslova. Po prijavi na elektronske novice in obvestila bo uporabnik prejel elektronsko pošto, s katerim mu bo ponudnik potrdil prijavo na elektronske novice in obvestila. Ponudnik bo uporabniku pošiljal novice in obvestila na elektronski naslov v obsegu in vsebini v skladu s svojo presojo. Uporabnik se lahko od prejema novic in obvestil kadarkoli odjavi, s klikom na povezavo vsebovano na dnu prejete novice oz. obvestila. Prejete novice in obvestila so zgolj informativne narave.

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacije na daljavo le, če se uporabnik s tem strinja. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno bodo označena kot oglasna sporočila;
  • pošiljatelj bo jasno razviden;
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne, prav tako bo ponudnik jasno določil pogoje udeležbe v njih;
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu kupcev in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Morebitne pisne pritožbe glede dokazane nedoslednosti oz. glede napačne vsebine pošiljke pri dostavi uporabniki pošljejo ponudniku preko elektronskega poštnega naslova hello@happykids.si si ali po klasični pošti na naslov: Žana Poje s.p., Moste 40 J, 1218 Komenda Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Pisna pritožba mora biti podana najkasneje v sedmih (7) dneh od dostave in mora biti natančno vsebinsko obrazložena. Po preteku tega roka kupec izgubi pravico zahtevati povračilo denarja od ponudnika storitve. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Predvideni rok za reševanje reklamacij je petnajst (15) dni, v nasprotnem primeru lahko kupec vloži pritožbo na Agencijo za pošto in elektronske komunikacije RS.

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o proizvodih, ki jih napišejo uporabniki spletne strani. Mnenja in ocene proizvoda so mnenje posameznika in ne nujno stališče uredništva spletnega mesta www.happykids.si

Spletno mesto www.happykids.si in objavljene vsebine so last ponudnika oz. je ponudnik imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njim. Uporabnik navedenih vsebin ne sme spreminjati, kopirati, razmnoževati, ponovno objavljati ali na kakršenkoli drug način širiti brez izrecnega predhodnega dovoljenja ponudnika. Uporabnik je dolžan v okviru dovoljene uporabe vsebin ohraniti vse označbe avtorskih pravic in drugih pravic industrijske lastnine ter morebitna druga obvestila in opozorila. Med avtorska dela sodijo predvsem vsi grafični elementi, slike, zvočno in slikovno gradivo ter drugi avtorski elementi, ki jih zaradi narave ni potrebno označevati z oznakami avtorsko zaščiteno. Blagovna in storitvena znamka, logotip znamke Happykids je objavljen na spletni strani, je last ponudnika in ponudnik je imetnik pravic za njihovo uporabo in razpolaganje z njimi. Uporabnik navedenih blagovnih in storitvenih znamk ter logotipov ne sme uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja ponudnika.

 

 

S spletno trgovino www.happykids.si upravlja:

Žana Poje s.p., Moste 40 J, 1218 Komenda

Zavezanec za DDV: DA

Davčna številka: SI91743354 /  Matična številka: 313188000

Poslovni račun odprt pri SKB d.d. : SI56 0313 1100 0243 666

Podjetje je registrirano pri Ajpes izpostava Ljubljana.

SKD: G47.910 Trgovina na drobno po pošti ali internetu

Datum vpisa v sodni register 23.10.2006

Telefonska številka: +386 41 316 660 / E-mail: hello@happykids.si

Želimo vam prijetno eko nakupovanje,
Vaša eko spletna trgovina Happykids

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov.
Translate »